2014. március 14., péntek

Tizenegyedik fejezet.

A kanapén feküdtünk Harryvel, aki a Tv-t kapcsolgatta valami értelmes műsor után kutatva. Lábamat magam alá húztam, fejemet pedig a kanapé karfájára tettem.
- Mit csináljunk? - szólalt meg mellettem Harry.
- Nem Tv-t nézünk? - kérdeztem lehunyt szemmel. Nagyon álmos vagyok...
- Nincs semmi nézhető. - sóhajtott nagyot.
- Akkor csak punnyadjunk, kérlek. - nyüszögtem össze-vissza.
- Jó. - nevetett mellettem.
Hallottam, ahogy mocorog, majd hatalmas tenyerét éreztem meg hasamon és puha tincseivel borított fejét a derekamon. Továbbra sem nyitottam ki a szemem. Csak három napja ismerem és mégsem találom furcsának a közelségét.
-Tudom, hogy nem ismerjük még egymást és nagy az esély rá, hogy nem is szeretnél. Viszont én ezalatt a három nap alatt nem érdeklődtem még így lány iránt. Nem hiszem, hogy Te akarsz bármit is tőlem, de elszeretnélek hívni egy randira. - mondta el halkan, de szavai tisztán kivehetőek voltak.
Nem feleltem. Nem vagyok hozzá szokva ehhez a gyengédséghez.
- Tudtam, hogy nem kellett volna ezt megkérdeznem. - tápászkodott fel a kanapáról és a kijárat felé vette az irányt.
Gyorsan felálltam és utána szaladtam.
- Harry várj! - ragadtam karon. - Szívesen elmegyek veled. - mosolyogtam rá.
Csodálkozva pislogott rám, majd elmosolyodott. Nem szólt semmit, csak lehajolt és a cipőjét kezdte húzni.
- Most mit csinálsz? - hitetlenkedtem.
Hisz most fogadtam el a randevút. Akkor most mi van?!
- Öltözöm. Készülök a randira. - mosolygott rám.
- De, hát még nem is mondtad mikor lesz.
- Holnap. Reggel már itt leszek. Menj aludni. Szia! -intett egyet és már be is csukta maga mögött az ajtót.
-Ókéé. -bambultam el egy picit.
Felmentem a szobámba. Kivetettem a szekrényből a pizsimet és kézbe véve bementem a fürdőszobába.
Levettem a ruháimat, a szennyesbe raktam. Felkötöttem a hajam és lemostam azt a minimális sminket amit még felraktam. Megnyitottam a csapot és beszálltam a zuhanyzóba. Hagytam, hogy a forró víz a hátam mentén végig folyjon a testemen. Nyomtam a szivacsomra egy kis mandulás tusfürdőt és végig dörzsöltem vele magam. Lemostam és még áztattam magam egy kicsit. Mikor meguntam, kimásztam a zuhany alól megtörölköztem és felvettem a pizsamám. Megmostam a fogam és visszasétáltam a szobámba. Beállítottam a telefonomon az ébresztőt és bebújtam az ágyba.
Magam is meglep, de nagyon izgulok a holnapi nap miatt. Nem lényeg, remélhetőleg minden rendben megy majd.

*Harry szemszöge*

Sietősen lépkedtem a kocsimhoz, majd bepattantam. Nem tudom miért is sietek ennyire, hisz csak holnap lesz a randi, de szeretném ha jól sikerülne. Úgy gondoltam, hogy elviszem magamhoz Madison-t. Csinálok vacsorát, előkészítek filmeket és majd ha szeretne akkor itt aludhatna velem. Annak nagyon örülnék. Nem tervezek ennél többet. Nem is hiszem, hogy hagyná magát. Amúgy sem szeretném ezt elrontani. 
Nem az érdekel, hogy Madison milyen az ágyban. Persze elgondolkodtam már ezen, de mindent szép sorjában. Ez inkább csak rajta múlik. Bármiben benne lennék, csak vele kapcsolatos legyen.
Hamar a házamnál voltam. Nem laktam messze. Beparkoltam a garázsba és bementem a házba. 
Szétnéztem a házban. Neki állhatok takarítani. Csak nem fogom egy rumlis, koszos házba hozni Medisont.
Sóhajtottam egyet és nekifogtam a takarításnak.

2 megjegyzés:

  1. folytasd.. nagyon szuper és kíváncsi vagyok erre a randiraaa <3 <3 luvdepressedlifewith1d <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uh. Most leptem fel ide ujra. Meglepo, hogy tetszik, mert annyi hibam van :D de szerintem megint belekezdek. Minel hamarabb feltoltok egy uj reszt. Remelem tetszeni fog (: <3

      Törlés