2013. február 3., vasárnap

Hetedik fejezet.

Haza felé a parkon át mentem. Ölelkező, csókolózó párokat láttam. Mintha magamat látnám. Persze régebbről. Egy komoly kapcsolatom volt. Másfél évig tartott. Chrisnek hívták. Én semmi pénzért nem szakítottam volna vele, de Ő megcsalt a legnagyobb kurvával akit valaha ismertem. Mert sokat ismerek ám. Két hónapja szakítottunk, de ők most vannak együtt három hónapja. Azt hittem komoly, de nem. Egész végig hazudozott és minden hónapban más lánnyal feküdt ágyba mikor nem nála aludtam. Rohadt kan. Leültem egy padra és néztem a hős szerelmeseket. Szeretném, ha az én kezemet fognák és engem csókolnának, de igazi szerelemből. Gyengéden bánnának velem. Mint egy hercegnővel. Nem azt várom, hogy elkényeztessenek. Azt mondják, hogy egy lányt, egy férfi hívja hercegnőjének; és az az apja. Nekem ez sem jött össze. Az én apám mindennap vert. Engem és az anyám. Még a mai napig is vannak hegeim és lila foltjaim. Pedig én úgy tudom, hogy a foltok eltűnnek. Egyszer csak azt vettem észre, hogy szinte már bőgök. 
Letöröltem a könnyeim és összeszedtem magam. Felálltam és haza vettem az irányt.
...
Breanaval a konyhában beszélgettünk. Mondta, hogy egy kicsit jobban van. Szerintem látta rajtam, hogy nincs minden rendben, de inkább nem kérdezett rá. Tudta, hogy úgysem válaszolok. 
Hamar este lett és mentem lefeküdni. A mai nap nagyon betett. Nem foglalkoztam nagyon régóta Chrissel és apával sem. Most valahogy még is előjött és újra egy senkinek éreztem magam. Álomba sírta magam.
...
Ez a hét gyorsan eltelt, sőt már Péntek volt. Vagy is a rendezvény előtti utolsó nap. Kicsit izgultam pedig nem szoktam. Breana is meggyógyult. Éppen filmet néztünk mikor kopogtak. Kimentem ajtót nyitni. Az öreg postásunk állt az ajtóban; James. Vicces és kedves pufók bácsi. 
-Jó estét.-köszönt szélesen mosolyogva.
-Jó estét.-vigyorogtam.
-Neked és Breananak jött levél.-adta át a lapot amit alákellet írni. Oda firkantottam a nevem és megkaptam a levelet. 
-Köszönöm.-mondtam.
-Szia.-köszönt el. Amit én is megtettem.
Visszamentem a nappaliba.
-Mi az?-kérdezte kíváncsian Bree.
-Nekünk jött.-mondtam az egyértelműt-Még nem néztem meg.
-Nyissad már.
Kinyitottam a borítékot. Nem tudom, miért érdekellt annyira, hisz hamar kiderült, hogy csak a vendéglista volt leírva. Bree kivette a kezemből és olvasni kezdte. Sok számomra ismeretlen és fölösleges név hangzott el. Breana egyszer csak felsikoltott. 
-Mi az?
-Ott lesz az One Direction. ÁÁ.
-Ne sikíts már! -szóltam rá ingerülten.
-Jó, de ez olyan...olyan. jó. Ott leszek ahol ők. É-és képet fogok csinálni, és beszélni akarok velük. Igen. Ezt akarom.-már csak magához beszélt. Én felmentem az emeletre, kikészítettem a ruhám és lefeküdtem aludni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése