2013. február 1., péntek

Első fejezet.


Madison Redrose, 18 éves festő vagyok. Rendes festő, nem festő-mázoló, aki a házak falát pingálja ki. Festő és garfikus vagyok. Gyerekkori legjobb barántőmmel élek London egyik eldugottabb részében. Breana Haselnek hívják. Stylistként dolgozik, de olykor a közeli bárban énekel, ahová néha elkísérem és kisegítek a bár tulajdonosának. Kertes házban lakunk. Van két kutyánk, egy yorkshire terrier, Luky és egy spániel, Casper. Rajtuk kívül még van egy papagájunk, Bree erősködése árán. Breana mindennap korán elmegy és sajnos későn is jön haza. Egyedül csak hétvégén tudunk együtt lenni. Megyünk vásárolni, sétálni meg ilyenek. Nekem nincs állandó munkám. Néha meghívnak rendezvényekre, jótékonysági bálokra, kiállításokra. Elég jó pénzt kapok érte. Mivel nagyrészt én vagyok itthon, a kutyákat is én viszem el sétálni. Takarítani csak felületesen szoktam. Lusta vagyok rá.
Ritkán megesik, hogy Breenek szabadnapja van. Olyankor beülünk a Starbucksba kávézni meg enni egy sütit. Én sem szoktam mindig otthon lenni. Bulizni járok a "haverokkal".
Ott általában berúgok, de akkor mocskosul. Vízipipa, füvescigi, pia, angyalpor és más egyéb drogok, tánc idegen faszikkal aztán sex. Reggel persze lelépek. Minek maradni? Úgy is részeg volt. Nem igazán érdekli olyankor őket, hogy-hogy nézek ki, a testi vágyak kielégítésére pont jó vagyok. De nincs ezzel ellenvetésem.
Egy numerának pont jó. Nincs szükségem semmi féle érzelmi kötődésre.

 A szüleim 14 éves koromban elhagytak. Vagyis én őket. Nem mondhatnám, hogy jó volt velük a viszonyom. Sőt...
Azt még nem említettem, hogy Bree nagy directioner. Én nem kifejezettem szeretem őket. Nem is az én világom.

Nemsokára itt a születésnapom. Hurrá...
Bárcsak kilehetne hagyni. Tudom, hogy Bree és Peter bulit fognak tartani, mint minden évben. És mint minden évben most sem fogok repesni az örömtől. De azért kíváncsian várom, most mit találnak ki.


Nos, ez lenne az első rész. Ha tetszett akkor légyszíves írjatok kommentet. ;) ha nem akkor is! csak hogy tudjam van aki olvasta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése